می تونستیم


می تونستیم من و تو 


با هم آسمونمون و از قفس در بیاریم


طرح ِ پرواز و رو این صفحه ی خالی بکشیم


دل به دلتنگی ِ واژه ها ندیم


بوی پاییز و تو باغچه  را ندیم


پر بگیریم و بریم


*

می تونستیم من و تو


خود  ِ  بارون بشیم و  رو پلک ِ خاطره  ، با هم


رنگ ِ آبی بپاشیم .           
                                       

* *

من و تو


یه جزیره ،  توی تنهایی ِ دشت


هیچ صدایی ، طرح ِ عاشقی نبود


هیشکی تا  رهایی پارو نمی زد


هیشکی آسمونو مثل ِ ما  ندید


مثل ِ حس ِ من وتو


واسه ی پرنده ها قصه نخوند 


وقتی که ستاره گریه ش می گرفت


هیشکی جز من وتو و کسی که اون بالاست نبود 


هیشکی باورش نشد


صبح میاد و روز میشه !


* * *

چشمات و ببند و این  جمله رو با خودت بگو :


می تونستیم من و تو 


با هم آسمونمون و از قفس در بیاریم


طرح ِ پرواز و رو این صفحه ی خالی بکشیم

 

من وتو .

 

تابستان ۸۳

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد و پگاه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ http://amanate-eshgh.persianblog.com

این برای اولی

مهرزاد چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 ق.ظ http://parvaneyemehr.persianblog.com/

پرواز از جسم به دل... به همانجا که جایگاه عشق است و ان را نهایتی است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد